Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe werkt shoppen bij Poush?

Wij van Poush. brengen je graag producten met een verhaal. Wij zijn jouw startpunt voor de jacht op unieke, mooie en bovenal verrassende producten. Producten die je leven leuker maken. The Stories of our Store gelden dus ook voor de webshop. Dit hebben we gedaan door alle unieke Brands uit de winkel ook een plekje online op ons platform te geven. Zo kun je als je niet in de gelegenheid bent een van onze winkels te bezoeken toch bij onze bijzondere kleine ondernemers shoppen!

Elke ondernemer beheerd in onze webshop zijn eigen winkel.

Wanneer je bij een van de ondernemers een product besteld, dan versturen zij dit product zelf. Je betaald wel gewoon aan Poush. net zoals in de winkel.

We proberen dan ook zo duidelijk mogelijk aan te geven bij welke ondernemer jij jouw product shopt.

Ik heb een vraag over een product

Heb je een algemene vraag dan mag je die natuurlijk altijd aan ons stellen op: klantenservice@poush.nl

Heb je echt een inhoudelijke vraag over een product, dan kun je deze beter direct stellen aan de shop.

Alle shops vind je op deze pagina: Alle winkels

Je kunt hiervoor gebruik maken van de contact button op de shoppagina. Zie het voorbeeldplaatje hieronder:

Bestellen & Bezorgen

Kan ik zien of een bestelling is verzonden?

Zodra je product wordt verzonden ontvang je hiervan een email. Daarnaast kun je jouw bestelstatus volgen via deze pagina:

Mijn Bestellingen

Waar bezorgen jullie?

Op dit moment bezorgen we alleen binnen Nederland

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten per bestelling per shop zijn €6,95

Als je 1 bestelling plaatst met producten van meerdere shops dan betaal je ook aan elke shop deze verzendkosten.

Wat is de levertijd?

Dit is per shop verschillend. Elke shop streeft ernaar binnen 1-2 werkdag te leveren. De actuele levertijd van jouw product kun je vinden onder het kopje verzending op de productpagina

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan eenvoudig. Klik op de productpagina op de knop: in winkelwagen.

Vervolgens zie je rechtsboven een winkelwagentje verschijnen, als je hierop klikt kun je je bestelling afronden.

Waarom is niet mijn hele bestelling geleverd?

Het kan zijn dat je producten die je hebt besteld door verschillende shops worden geleverd. Elk van deze shops heeft eigen verzendmomenten en verstuurt de producten zelf.

Kan ik mijn product ook afhalen?

Ja, als we het product in de winkel op voorraad hebben dan kun je jouw product bij 1 van de poush stores ophalen. Je ontvangt van de shop waar je het product gekocht hebt een bericht bij welke winkel jouw product klaarligt.

Hoe kan ik betalen?

Op dit moment kun je bij ons via Ideal of overschrijving betalen.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Je hebt je product van een shop ontvangen, het moet dus ook weer teruggestuurd naar die Shop. Dit doe je door de aanwijzingen van de shop te volgen op hun shoppagina of de informatie te volgen die je bij de bestelling hebt gehad.

Alle winkels vind je hier: https://poush.nl/winkel/

Je kunt ook direct contact met hen opnemen. Op de winkelpagina vind je een button waarmee je contact met hen op kan nemen over jouw retour.

 

Ik heb een klacht over Poush of een verkoper

Wat vervelend! Je kunt ons je klacht laten weten door een email te sturen aan : klantenservice@poush.nl

We gaan dan natuurlijk ons best doen je klacht zo snel mogelijk te verhelpen.